Praca dla przyszłych strażaków z Siedlec.

Wystartował właśnie nabór ogłoszony przez Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach dla osób starających się o przyjęcie do służby przygotowawczej. Wśród wymagań jakie należy spełnić, aby podjąć tę formę zatrudnienia znajdziemy m.in. sprawność fizyczną i umysłową, ukończone studia z fizyki, biologii lub chemii oraz niekaralność. Ubiegać mogą się też osoby z wykształceniem średnim technicznym o podobnym do powyższych kierunku kształcenia.

Miejsc pracy jest sporo, gdyż PSP w Siedlcach planuje zatrudnienie 12 osób, które będą pracowały w znanym wszystkim strażakom systemie 24/48. Początkowo będzie to stanowisko stażysty, później ratownika specjalisty i w miarę rozwoju kolejne awanse na operatora sprzętu specjalnego i starszego operatora sprzętu. Jak wygląda taki nabór? Kandydat przynosi ze sobą niezbędną dokumentację, która jest oceniana pod kątem odpowiedniego wykształcenia, następnie odbywają się dwa testy: sprawności fizycznej oraz lęku wysokości. Jeżeli uda nam się przejść dalej to odbędziemy rozmowę kwalifikacyjną, podczas której ustalone zostaną nasze zdolności fizyczno-psychiczne.

Czasu na złożenie wszystkich dokumentów pozostało niewiele, termin upływa 12 marca. Dokumenty należy dostarczyć do siedziby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach. Szczegółowa rozpiska dotycząca potrzebnych dokumentów i wymagań dostępna jest na stronie internetowej PSP Siedlce.